Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Z-Press Kiadó Kft. (székhelye: 3532 Miskolc, Liszt Ferenc utca 16/A.; cégjegyzékszám: 05-09-005237; adószáma: 11441920-2-05; képviseli: Kása Béla; továbbiakban: Szolgáltató) és a Z-Press Kiadó Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.nevjegykartyamuhely.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) található elektronikus névjegykártya készítő oldalon (a továbbiakban: Névjegykártyaműhely) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

1.2. A Névjegykártyaműhely oldalon történő névjegykártya készítés elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Névjegykártyaműhely oldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon érvényes és sikeres megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása szerződésnek minősül, mely a teljesítésig már nem mondható le. Amennyiben a megrendelő eláll a megrendelés kivitelezésétől, abban az esetben is ki kell fizetnie a megrendelését.

1.5. A monitoron megjelenített színek csekély mértékben eltérhetnek a nyomtatott anyagon megjelenő színektől. Az esetleges színeltérésért Szolgáltató nem vállalja a felelősséget.

1.6. A Szolgáltató felelőssége kizárólag a megrendelés összegéig terjed.

1.7. A megrendelés után a névjegykártyák emberi ellenőrzés nélkül kerülnek kinyomtatásra, ezért kérjük, hogy feltétlenül ellenőrizzék le megrendelés előtt az elkészített névjegyet. Amennyiben mégis hibát vélt felfedezni a megrendelt névjegykártyán, kérjük mihamarabb jelezze azinfo@nevjegykartyamuhely.hu email címre. Ha a névjegy még nem került kinyomtatásra, nagy valószínűséggel van még lehetőség a megrendelés módosítására.

1.8. Ügyfélszolgálat: Z-Press Kiadó Kft. helye: 3532 Miskolc, Liszt Ferenc utca 16/A. Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: 8.00-16.00) Telefon: +36 (46) 532 080 Telefax: +36 (46) 532-081

Internet cím: www.nevjegykartyamuhely.hu

E-mail: info@nevjegykartyamuhely.hu

2. Regisztráció

2.1. A Névjegykártyaműhely oldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni. A jelen internetes oldalon megtalálható szolgáltatások igénybevételére vonatkozó jogosultságnak nem feltétele az oldalon felhasználóként történő regisztráció. Amennyiben az Ügyfél a weboldalon érvényes és sikeres megrendelést ad le, továbbá elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat, bekerül az adatbázisba, és későbbi bejelentkezési hozzáférést kap. Ebben az esetben a megrendelési email cím, valamint a megrendelést visszaigazoló e-mailben megjelölt jelszóval későbbi rendelések adhatóak le.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Aktív rendelést érintő adatok módosítására a +36 (46) 532-080-as telefonszámunkon, vagy az info@nevjegykartyamuhely.hu e-mail címünkön van lehetőség.

3. Megrendelés, szállítás

3.1. Amennyiben rendelését munkanapokon 10 óráig leadja, a névjegykártyákat a következő munka kiszállítjuk. Ha rendelését csak délután tudja befejezni, akkor a névjegyeket a megrendelést követő második munkanapon szállítjuk ki. A pénteki napon leadott rendeléseket a következő hét hétfői napján tudjuk leghamarabb kézbesíteni. A fóliázással rendelt névjegykártyák elkészítése plusz egy napot vesz igénybe, így azokat legkorábban 2 munkanap múlva tudjuk szállítani.

3.2. A csomagok házhoz szállítása a GLS futárszolgálattal történik kizárólag Magyarország területén. A kézbesítés munkaidőben (8-17 óra között) a megadott címre történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, (munkahelyi vagy bármely más, napközben elérhető) címet, és a saját neve mellett az átvevő (cég és/vagy) személy nevét is megadni.Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, vagy az Ön által megadott telefonszámon egyezteti Önnel a kiszállítást. Rendelés esetén a megadott e-mail címre értesítést küldünk.

3.3. A megrendelés után a névjegykártyák emberi ellenőrzés nélkül kerülnek kinyomtatásra, ezért kérjük, hogy feltétlenül ellenőrizzék le megrendelés előtt az elkészített névjegyet. Amennyiben mégis hibát vélt felfedezni a megrendelt névjegykártyán, kérjük mihamarabb jelezze az info@nevjegykartyamuhely.hu email címre. Ha a névjegy még nem került kinyomtatásra, nagy valószínűséggel van még lehetőség a megrendelés módosítására.

3.4.A névjegykártyák elkészítésének árváltoztatási jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt névjegykártyák vételárát nem befolyásolja.

Egyebek

4.1. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

4.2. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

4.3. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

Expressz szállítás

exp_transport_logo

Ha délelőtt 10 óráig rendel, a következő munkanapon a GLS futár már ki is szállítja Önnek névjegykártyáit (fóliás + 1 nap)!

Információk

QR kód

qr_logo

Szerkesztő felületünkön egyszerű névjegyéből okos névjegykártyát készíthet néhány kattintással.

Mi az a qr kód

Hírlevél

https://nevjegykartyamuhely.hu/content/newsletter_logo.png



Névjegykártya árak:

60 - 79 db 31.50 Ft + Áfa / db (40 Ft)
80 - 99 db 27.50 Ft + Áfa / db (34.9 Ft)
100 - 199 db 23.23 Ft + Áfa / db (29.5 Ft)
200 - 299 db 21.65 Ft + Áfa / db (27.5 Ft)
300 - 399 db 19.69 Ft + Áfa / db (25 Ft)
400 - 499 db 18.90 Ft + Áfa / db (24 Ft)
500 - ... db 18.11 Ft + Áfa / db (23 Ft)

Az árak fekete-fehér és színes, illetve egyoldalas és kétoldalas névjegykártyák esetén egyaránt érvényesek.

Szállítási díj: 1.190 Ft
500 db vagy 11.500 Ft fölötti rendelésnél INGYENES a szállítás!

Ne hagyja üresen a névjegykártya hátoldalát sem, nálunk nincs plusz költsége a kétoldalas névjegykártyának. Tegyen rá QR kódot, kupont, cégismertetőt.